teenagers dreams
About Links Entries

________________________________________________________________________________________
Monday, January 30, 2012 | 12:09 AM | 0 lovee
gadis purple yg riang bercerita



wawawa . tgok title mcm tragedis jek . ehhe . takde ark . saje jek nak share cite tyme popoy kat sch tati . waaaa. nak tao tak ? ala . lao korang tak nak tao pon . popoy tetap gtaw . ahha .

mcm nee cer dya . kiterang tgah behimpun . n nyanyi lagu NEGARAKU, SABAH TANAH AIRKU & LAGU SEKOLAH . so . dlam asyik nyanyi tuh . tibew2 ada bup jatuh . wawawa . jatuh bdak tuh . ala sian . popoy pun tao tao . dya tibe2 jatoh n den sawan .
popoy kat sebelah dah begegar takowt . coz, 1st tyme dalam idop popoy nmpak mcm tuh . aigoo . badan budak tuh tak berenti bgoyang , mate dye kesiring n den mulut dye menyenget . aigoo . popoy teramat lha takowt sampai kaki popoy pun mcm nak lari jauh dary stu . ape tak nyew . tak biase ngan keadaan mcm tuh kn . 1st tyme lah d katakn . hhe .
popoy besyukur coz, popoy tak ade mcm tuh . ALHAMDULILLAH :))

Past | New Story
_______________________________________
Disclaimer wif Future Husband



HAI , i from my heart . My name is popoy , My age 18 years old, i have 1 hamster . my birth date 22/05/1995 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhahahahah
I like so much things dat was clour pink :D !
I'm a pinky gurl && not a piggy gurl !
_______________________________________
Silence




Like && Follow

like & follow!